Zamów lub zapytaj o usługę już teraz!
Zadzwoń dziś 7.00-17.00 525 219 060

Nasze serwisy drukarek i urządzeń biurowych we Włocławku

Brak firm realizujących zlecenia z kategorii w mieście
Wybrane realizacje serwisu drukarek i urządzeń biurowych we Włocławku
Wymieniono uszkodzony kabel zasilający w drukarce marki Brother, który został pogryziony przez królika. Nowy przewód dostarczono i zamontowano u klienta, przywracając pełną funkcjonalność urządzenia. Serwis zakończono pomyślnie, zgodnie z oczekiwaniami klienta.
Naprawiono drukarkę, która nie wykrywała głowicy czarnego tuszu mimo jej wymiany. Problem został starannie zdiagnozowany i skutecznie usunięty. Urządzenie poprawnie rozpoznaje głowicę, a jego pełna funkcjonalność została przywrócona. Klient został poinformowany o zakończeniu serwisu, a drukarka działa zgodnie z oczekiwaniami.
Stwierdzono problem z zamykaniem obudowy po otwarciu komory podawania papieru. W trakcie diagnozy ustalono, że mechanizm zatrzaskowy nie powracał do pozycji wyjściowej z powodu uszkodzenia sprężyny powrotnej. Wadliwy element wymieniono, a działanie mechanizmu sprawdzono. Po wykonanej naprawie obudowa zamykała się prawidłowo.
Przeprowadzono naprawę dwóch niszczarek marki Rexel, które wcześniej ulegały zacinaniu się. Problem polegał na niedostatecznym cięciu papieru przez noże tnące, co prowadziło do blokady urządzenia i aktywacji wskaźnika przeładowania. Skuteczne usunięcie usterki wymagało przeglądu mechanizmu tnącego i zastosowania specjalistycznych środków konserwujących. Po zakończonej naprawie potwierdzono pełną sprawność sprzętu.
Po zdiagnozowaniu problemu, że pochłaniacz atramentu był pełny, podjęto odpowiednie kroki w celu jego wymiany. Proces wymiany przeprowadzono zgodnie z procedurami serwisowymi, co pozwoliło na skuteczne usunięcie komunikatu błędu wyświetlanego na drukarce. Po dokonaniu wymiany, urządzenie zostało przetestowane pod kątem poprawnego funkcjonowania. Zadanie zakończono na miejscu u klienta, przywracając pełną sprawność drukarki.
Podczas działania urządzenia zaobserwowano problem z zacięciem papieru w trakcie skanowania. Po wciągnięciu papieru, na panelu kontrolnym pojawił się błąd sygnalizowany literą "E", co uniemożliwiło dalsze drukowanie i skanowanie. Wykonano diagnozę oraz usunięto zacięcie mechaniczne, przywracając pełną funkcjonalność urządzenia. Klient został poinformowany o przyczynach awarii i profilaktycznych działaniach zapobiegawczych. Zlecenie zakończono pomyślnie.