Zamów lub zapytaj o usługę już teraz!
Zadzwoń dziś 7.00-17.00 525 219 060
Wybrane opinie o naszych serwisantach drukarek i urządzeń biurowych
Profesjonalny serwis. Kolorowa drukarka Samsung została zdiagnozowana i naprawiona. Przy okazji zaproponowano mi rozszerzenie zakresu naprawy. Wzorowa informacja dotyczącą kosztów naprawy. Sympatyczna obsługa. Polecam.
Łukasz
Potrzebny nam był serwis urządzenia wielofunkcyjnego, ponieważ nasze urządzanie nie reagowało na polecenia drukowania oraz skanowania. Panowie mieli najbliższy wolny termin następnego dnia i wtedy też zjawili się u nas. Postawienie diagnozy nie zajęło im wiele czasu, a naprawa przyniosła oczekiwany efekt. Jesteśmy bardzo zadowoleni i od tej pory będziemy korzystać wyłącznie z usług tego serwisu.
Borys, Skarpa, Toruń
Z naprawą drukarki atramentowej panowie nie mieli żadnego kłopotu. Pracę wykonali jeszcze w tym samym dniu od zgłoszenia, na miejscu, do tego zaoferowali przystępną cenę. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów ich pracy i na pewno będziemy polecać znajomym i rodzinie w potrzebie.
J., Koniuchy, Toruń

Nasze serwisy drukarek i urządzeń biurowych w Toruniu

Brak firm realizujących zlecenia z kategorii w mieście
Wybrane realizacje serwisu drukarek i urządzeń biurowych w Toruniu
Zrealizowano zlecenie dotyczące problemu z wykrywaniem nowych tuszy przez urządzenie wielofunkcyjne. Podjęto działania mające na celu przywrócenie prawidłowej funkcjonalności drukarki. Wymieniono elementy eksploatacyjne oraz zaktualizowano oprogramowanie sprzętowe, co umożliwiło prawidłowe rozpoznawanie i używanie nowych wkładów atramentowych. Po zakończeniu prac drukarka działała zgodnie z oczekiwaniami klienta.
Podjęto interwencję w sprawie drukarki, która wykazywała problem z migającymi wszystkimi diodami i brakiem reakcji na polecenia. Przeprowadzono diagnostykę, aby zidentyfikować przyczynę usterki. Zlokalizowano źródło problemu i przystąpiono do jego usunięcia. Dokonano wymiany uszkodzonego podzespołu oraz przywrócono pełną funkcjonalność urządzenia. Drukarka została przetestowana, a jej działanie uznano za prawidłowe, co zakończyło proces naprawy u klienta.
Zgłoszono błąd zacięcia papieru, mimo braku widocznych resztek arkusza w podajniku. W trakcie diagnozy odnaleziono fragment papieru zablokowany w dolnej części mechanizmu transportującego. Usunięto zakleszczony element oraz sprawdzono poprawność działania czujników. Po wykonaniu testu drukarka pracowała bez zakłóceń.
U klienta zrealizowano zlecenie dotyczące drukarki marki Samsung, która miała problem z połączeniem WiFi oraz komunikowała błąd po podłączeniu przewodem – wskazujący na brak zasilania i konieczność sprawdzenia kabla. Diagnoza wykazała uszkodzenie kabla zasilającego, który został wymieniony. Zlecenie zakończono z pozytywnym rezultatem.
Wykonano usługę naprawy drukarki, która wymagała interwencji w zakresie pojemnika z tuszem oraz głowicy drukującej. Po diagnozie urządzenia, stwierdzono konieczność naprawy elementów odpowiedzialnych za prawidłowe pobieranie tuszu. Po przeprowadzeniu odpowiednich działań, drukarka została przywrócona do pełnej funkcjonalności.
Zrealizowano zlecenie naprawy drukarki bezpośrednio u klienta. Przeprowadzone czynności obejmowały diagnostykę usterki, wymianę uszkodzonego podzespołu oraz testowanie poprawności działania urządzenia. Na zakończenie usługi udzielono również wskazówek dotyczących prawidłowej eksploatacji urządzenia, by zapobiec przyszłym awariom.