Zamów lub zapytaj o usługę już teraz!
Zadzwoń dziś 7.00-17.00 732 080 502
Wybrane opinie o naszych serwisantach drukarek i urządzeń biurowych
Potrzebowałam pomocy serwisu drukarki laserowej, ponieważ samodzielne próby naprawy urządzenia na nic się zdały. Ostatecznie zdecydowałam się na pomoc tego wykonawcy i złego słowa nie mogę na niego powiedzieć. Usługa przebiegła szybko, solidnie i odpowiedzialnie, a cena w żaden sposób nie uszczupliła mojego portfela. Widać, że w firmie pracują wyłącznie doświadczeni i odpowiedzialni wykonawcy.
Alisa K., Unii Europejskiej
Blade wydruki, brudne arkusze i niewyraźny tekst - urządzenie trzeba było oddać w ręce specjalistów. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pracy, jaką wykonał dla nas ten serwis urządzeń wielofunkcyjnych. Panowie dokładnie zajęli się sprzętem, który teraz działa bez zarzutu. Dziękujemy za wykonaną pracę i będziemy polecać każdemu w potrzebie.
L., Na Skarpie, Koszalin

Nasze serwisy drukarek i urządzeń biurowych w Koszalinie

Jestem dostępny
Zamów usługę u mnie
Naprawa Urządzeń Drukujących AVARUS Marek Jeziorski
4.8 (26)
Zweryfikowana firma
Obsługiwany obszar: Koszalin i okolice
Płatność kartą Darmowa diagnoza Darmowy dojazd
Opinia
ocena: 5
Potrzebowałam pomocy serwisu drukarki laserowej, ponieważ samodzielne próby naprawy urządzenia na nic się zdały. Ostatecznie zdecydowałam się na pomoc tego wykonawcy i złego słowa nie mogę na niego powiedzieć. Usługa przebiegła szybko, solidnie i odpowiedzialnie, a cena w żaden sposób nie uszczupliła mojego portfela. Widać, że w firmie pracują wyłącznie doświadczeni i odpowiedzialni wykonawcy.
Alisa K. 28.06.2021 Unii Europejskiej
Zamów lub zapytaj
o usługę teraz!
Zadzwoń dziś 7.00-17.00 732 080 502
Dzwoniąc pod podany numer lub kontaktując się przez formularz,
użytkownik akceptuje Regulamin i Politykę Prywatności serwisu Naprawek.pl
Wybrane realizacje serwisu drukarek i urządzeń biurowych w Koszalinie
W odpowiedzi na zgłoszenie dotyczące problemów dotyczących drukarki marki Canon, dokonano diagnostyki przyczyny usterki i przeprowadzono niezbędne prace serwisowe w miejscu użytkowania urządzenia. Skutecznie przywrócono pełną funkcjonalność sprzętu, usuwając wszelkie zidentyfikowane nieprawidłowości. Urządzenie zostało sprawdzone pod kątem poprawności działania, co potwierdziło odnoszenie oczekiwanych efektów działania.
Zgłoszono komunikat o zacięciu papieru w drukarce mimo braku widocznych arkuszy w podajniku. Podczas diagnozy wykryto zablokowanie mechanizmu pobierania papieru spowodowane przesunięciem wewnętrznej prowadnicy. Usterkę usunięto, a po wykonanym teście urządzenie wznowiło prawidłowe działanie.
Zrealizowano zlecenie u klienta, które obejmowało kompleksową naprawę urządzenia. Dokonano diagnostyki usterki, po czym przystąpiono do wymiany uszkodzonych podzespołów. Przeprowadzono również testy sprawnościowe, które potwierdziły pełną funkcjonalność sprzętu. Zapewniono klientowi instrukcje dotyczące dalszego użytkowania.
Zauważono brak reakcji niszczarki na próbę uruchomienia. Podczas diagnozy wykonanej na miejscu stwierdzono uszkodzenie jednego z elementów w obwodzie zasilania. Po wymianie niesprawnego komponentu oraz sprawdzeniu działania układu sterującego urządzenie zostało uruchomione i rozpoczęło prawidłową pracę.
Zakończono zlecenie związane z problemem urządzenia wielofunkcyjnego, które nie rozpoznawało nowego tuszu. Po zgłoszeniu tego problemu przeprowadzono diagnostykę sprzętu. Ustalono, że urządzenie faktycznie drukowało na starym tuszu, mimo że kartki pozostawały białe. Wykonano wymianę tuszu oraz zresetowano ustawienia drukarki, co przywróciło jej pełną funkcjonalność. Klient został poinformowany o przeprowadzonych działaniach oraz sposobie konserwacji urządzenia, aby uniknąć podobnych problemów w przyszłości.
Wykonano naprawę drukarki marki HP. Problemem było przerwane połączenie WiFi z urządzeniem mobilnym, które uniemożliwiało drukowanie. Dokonano diagnozy i rozwiązano problem poprzez ponowną konfigurację sieci bezprzewodowej oraz aktualizację oprogramowania drukarki. Sprawdzono poprawność działania, co potwierdziło przywrócenie pełnej funkcjonalności urządzenia. Zlecenie zakończono z sukcesem w miejscu użytkowania sprzętu.