Zamów lub zapytaj o usługę już teraz!
Zadzwoń dziś 7.00-17.00 525 219 060

Nasze serwisy drukarek i urządzeń biurowych w Rzeszowie

Brak firm realizujących zlecenia z kategorii w mieście
Wybrane realizacje serwisu drukarek i urządzeń biurowych w Rzeszowie
Usunięto usterkę w urządzeniu, które wyświetlało komunikat o zacięciu papieru mimo braku rzeczywistego zatoru. W trakcie diagnostyki stwierdzono nieprawidłowe działanie czujnika obecności papieru. Wymieniono wadliwy element, co pozwoliło na przywrócenie prawidłowego działania drukarki i zakończenie cyklu druku.
Przy naprawie drukarki laserowej od HP, która blokowała i rwała kartki podczas wydruku, dokonano szczegółowego przeglądu mechanizmu podawania papieru. Wykryto uszkodzenie rolki transportowej oraz zużycie elementów prowadzących papier. Wymieniono uszkodzone części na nowe, a całość starannie wyczyszczono i wyregulowano. Po zakończeniu wszystkich prac przetestowano urządzenie, co potwierdziło poprawne działanie, bez zacinania się i uszkadzania papieru.
Zgłoszono problem z zacinającym się papierem w drukarce atramentowej. Papier został usunięty, jednak urządzenie nadal sygnalizowało błąd poprzez czerwone światło. Po dokładnym zdiagnozowaniu przyczyny awarii, błąd został usunięty i drukarka przywrócona do pełnej sprawności. Cała usługa została przeprowadzona zgodnie z oczekiwaniami klienta.
Drukarka atramentowa wykazywała problem z głowicą, sygnalizowany komunikatem 140b przez cztery miesiące. Klient dokonał próby czyszczenia zgodnie z instrukcjami znalezionymi online oraz wymienił wkłady atramentowe. Pomimo podjętych działań, komunikat błędu utrzymywał się. Udzielono wsparcia technicznego i problem został rozwiązany. Po dokonanej naprawie drukarka działała bezproblemowo.
Zrealizowano zlecenie naprawy urządzenia wielofunkcyjnego, w którym występował błąd 46. Wykonano diagnostykę i wymieniono uszkodzone części, co pozwoliło na przywrócenie pełnej funkcjonalności drukarki. Usterka została skutecznie usunięta, a urządzenie działa prawidłowo.
Wykonano usługę serwisową urządzenia, które zgłaszało komunikat o zakończeniu okresu eksploatacji poduszki wchłaniającej tusz. Wymieniono absorber oraz wykonano reset licznika serwisowego. Po przeprowadzeniu wszystkich czynności drukarka odzyskała pełną funkcjonalność i została dopuszczona do dalszej pracy.