Zamów lub zapytaj o usługę już teraz!
Zadzwoń dziś 7.00-17.00 732 080 502
Wybrane opinie o naszych serwisantach drukarek i urządzeń biurowych
Ten serwis drukarki doskonale poradził sobie z udrożnieniem głowic drukujących w moim urządzeniu. Praca wykonana została poprawnie, a cena usługi nie była wygórowana. Jestem w 100% zadowolony z efektu i od tej pory będę korzystał wyłącznie z jego wsparcia. Warto dodać, że usługa wykonana została w domu.
M.K., Białystok
Bardzo dobry serwis sprzętu biurowego. W drukarce zacinał się papier i skuszona pozytywnymi opiniami na temat tego serwisu postanowiłam wezwać pana do naprawy. Nie zawiodłam się, chwila i sprzęt znów działa jak należy.
Żaneta, Białystok
Pełen profesjonalizm, świetny kontakt, do tego szybki dojazd. Mieliśmy problem z tonerem i zacinającym się papierem podczas drukowania, a panowie z serwisu drukarki atramentowej szybko postawili diagnozę i błyskawicznie zajęli się naprawą urządzenia, które teraz śmiga jak nowe. Warto wspomnieć o cenie z dojazdem, która była bardzo przystępna. Polecamy gorąco, numer telefonu już zapisaliśmy i będziemy polecać tych wykonawców rodzinie i znajomym.
J.S., Białystok

Nasze serwisy drukarek i urządzeń biurowych w Białymstoku

Jestem dostępny
Zamów usługę u mnie
Naprawa Urządzeń Drukujących AVARUS Marek Jeziorski
4.8 (26)
Zweryfikowana firma
Obsługiwany obszar: Białystok i okolice
Płatność kartą Darmowa diagnoza Darmowy dojazd
Opinia
ocena: 4
Ten serwis drukarki doskonale poradził sobie z udrożnieniem głowic drukujących w moim urządzeniu. Praca wykonana została poprawnie, a cena usługi nie była wygórowana. Jestem w 100% zadowolony z efektu i od tej pory będę korzystał wyłącznie z jego wsparcia. Warto dodać, że usługa wykonana została w domu.
M.K. 12.06.2021 Białystok
Zamów lub zapytaj
o usługę teraz!
Zadzwoń dziś 7.00-17.00 732 080 502
Dzwoniąc pod podany numer lub kontaktując się przez formularz,
użytkownik akceptuje Regulamin i Politykę Prywatności serwisu Naprawek.pl
Wybrane realizacje serwisu drukarek i urządzeń biurowych w Białymstoku
Po zrealizowaniu zlecenia dotyczącego problemu z drukarką, stwierdzono, że po uzupełnieniu tuszu czarnego pojawił się komunikat o konieczności wyzerowania poziomu tuszu. Okazało się, że klawiatura na urządzeniu nie reagowała, co skutkowało zablokowaniem funkcji drukowania. Podjęto działania mające na celu przywrócenie pełnej funkcjonalności sprzętu, po czym drukowanie zostało odblokowane, a komunikat o tuszu zniknął.
W urządzeniu wielofunkcyjnym wykryto problem z systemem odpowiadającym za przepływ atramentu. W ramach realizacji zlecenia dokonano demontażu obudowy, zlokalizowano zużyte podzespoły odpowiedzialne za prawidłowe magazynowanie zużytego tuszu i przeprowadzono ich wymianę. Po zakończeniu prac urządzenie przeszło pomyślnie test wydruku kontrolnego.
Podczas diagnozy potwierdzono błąd utrwalacza widoczny na panelu sterowania. Sprawdzono stan zespołu grzewczego oraz dokonano pomiarów temperatury pracy. Wymieniono uszkodzony moduł utrwalający, a następnie przeprowadzono test druku. Po naprawie urządzenie funkcjonowało prawidłowo, bez komunikatów o błędach.
Zlecenie dotyczące drukarki zostało zrealizowane pomyślnie. Ustalono, że urządzenie poprawnie skanowało za pośrednictwem komputera, lecz nie wykonywało operacji drukowania ani nie wyświetlało żadnych komunikatów błędu. Próba drukowania strony testowej również zakończyła się niepowodzeniem. Problem został rozwiązany, a drukarka ponownie funkcjonuje bez zarzutu. Klient został poinformowany o zakończeniu prac i przywróceniu prawidłowego działania urządzenia.
Podczas usuwania zaciętej kartki w drukarce uległo uszkodzeniu niewielkie kółko, co spowodowało mechaniczne zniszczenie. Konsekwencją była ciągła sygnalizacja błędu zacięcia papieru. Problem został usunięty przez wymianę uszkodzonego elementu i dokładne sprawdzenie mechanizmu podającego papier. Po zakończeniu naprawy urządzenie przetestowano, co potwierdziło prawidłowe działanie i brak dalszych problemów z podawaniem papieru. Zlecenie zrealizowano zgodnie z oczekiwaniami klienta.
Zlecono interwencję serwisową w związku z problemem zacinania papieru podczas drukowania. W trakcie diagnozy zidentyfikowano nieprawidłowo ustawione prowadnice w podajniku oraz zużycie elementów odpowiedzialnych za przesuw arkuszy. Po dokonaniu regulacji i wymianie wskazanych części urządzenie zaczęło pracować prawidłowo.