Zamów lub zapytaj o usługę już teraz!
Zadzwoń dziś 7.00-17.00 525 219 060
Wybrane opinie o naszych serwisantach drukarek i urządzeń biurowych
Jesteśmy bardzo zadowoleni z pracy, jaką wykonał dla nas ten serwis drukarki atramentowej. Panowie do zadania podeszli profesjonalnie, w mieszkaniu byli punktualnie, do tego mieli bardzo atrakcyjne ceny. Jesteśmy w 100% zadowoleni z efektów ich pracy i na pewno będziemy polecać ich usługi wszystkim znajomym i rodzinie w potrzebie, bo lepszych wykonawców w okolicy nie znajdą.
C.
Ten serwis drukarki z naprawą urządzenia nie miał najmniejszego problemu. Panowie do zadania podeszli sumiennie i odpowiedzialnie, do tego mieli przystępny cennik. Urządzenie do odbioru w firmie było już następnego dnia, a cena w żaden sposób nie wpłynęła na nasz domowy budżet. Polecamy gorąco, telefon do kontaktu zapisujemy.
J.
Usługa wykonana została przez ten serwis urządzenia wielofunkcyjnego rzetelnie i odpowiedzialnie, a panowie dali się poznać jako uczciwe i pracowite. Fachowość i profesjonalizm na najwyższym poziomie, usługa wykonana bardzo dobrze, bez problemu z terminami. Jesteśmy bardzo zadowoleni z ich kompleksowych usług i na pewno będziemy polecać znajomym i rodzinie w potrzebie.
Ewa, Ostrołęka

Nasze serwisy drukarek i urządzeń biurowych w Ostrołęce

Brak firm realizujących zlecenia z kategorii w mieście
Wybrane realizacje serwisu drukarek i urządzeń biurowych w Ostrołęce
Podczas drukowania większych plików dochodziło do zawieszania się urządzenia. Przeprowadzono aktualizację sterowników oraz oprogramowania sprzętowego. Sprawdzono także pamięć podręczną i ustawienia buforowania danych. Po wykonanych działaniach urządzenie działało stabilnie i przetwarzało dokumenty bez przerw.
Zgłoszono pojawianie się naprzemiennych komunikatów błędów związanych z rozpoznawaniem tonera. Sprawdzono poprawność osadzenia wkładu oraz stan styków z modułem rozpoznawania. Ustalono, że problem wynikał z nieprawidłowego połączenia kasety z mechanizmem drukującym. Po korekcie montażu urządzenie wznowiło pracę.
Zrealizowano wymianę zużytej poduszki pochłaniającej tusz w urządzeniu, które sygnalizowało błąd poprzez migające pomarańczowe diody. Diagnoza potwierdziła konieczność wymiany tego elementu w celu przywrócenia prawidłowego działania. Usługę wykonano na miejscu u klienta, przywracając drukarkę do pełnej sprawności.