Zamów lub zapytaj o usługę już teraz!
Zadzwoń dziś 7.00-21.00 732 080 502

Nasze serwisy drukarek i urządzeń biurowych w Rumi

Jestem dostępny
Zamów usługę u mnie
Naprawa Urządzeń Drukujących AVARUS Marek Jeziorski
4.8 (26)
Zweryfikowana firma
Obsługiwany obszar: Rumia i okolice
Płatność kartą Darmowa diagnoza Darmowy dojazd
Opinia
ocena: 5
Współpracując z tą firmą wiem, że moje maszyny będą wydajne i sprawne przez długi czas. Pomoc serwisu jest nieoceniona, a i ceny są bardzo korzystne. Polecam, jeśli chodzi o naprawę niszczarek.
Kinga 08.09.2021 Nowa Huta, Kraków
Zamów lub zapytaj
o usługę teraz!
Zadzwoń dziś 7.00-21.00 732 080 502
Dzwoniąc pod podany numer lub kontaktując się przez formularz,
użytkownik akceptuje Regulamin i Politykę Prywatności serwisu Naprawek.pl
Wybrane realizacje serwisu drukarek i urządzeń biurowych w Rumi
Podczas uruchamiania urządzenia naprzemiennie pojawiały się komunikaty dotyczące przesunięcia suwaków oraz problemu z bębnem, co uniemożliwiało rozpoczęcie wydruku. W trakcie serwisu przeprowadzonego na miejscu sprawdzono mechanizm resetowania zespołu obrazującego oraz dokonano korekty ustawień. Po zakończeniu prac drukarka funkcjonowała prawidłowo.
Na podstawie zgłoszenia dotyczącego problemów z drukarką, przeprowadzono dokładną analizę techniczną urządzenia. Stwierdzono intensywne brudzenie dokumentów oraz częste zacinanie się papieru. Ekspertyza wykazała konieczność podjęcia decyzji o dalszym postępowaniu. Po ocenie stanu technicznego dokonano naprawy wadliwych elementów bądź zasugerowano wycofanie sprzętu z użytku. Klient został poinformowany o podjętych działaniach.
W biurze podjęto interwencję dotyczącą drukarki marki Brother, która sporadycznie generowała nadmierny hałas. Zdiagnozowano również nieprzyjemny zapach spalenizny, pojawiające się zagięcia oraz zabrudzenia na wydrukach. Serwis został wykonany na miejscu, co pozwoliło na sprawne usunięcie problemów. Urządzenie przywrócono do prawidłowego działania, eliminując wspomniane usterki.
Zgłoszono błąd mechaniczny pojawiający się po włączeniu drukarki. W trakcie serwisu zidentyfikowano zakleszczenie jednego z elementów wewnętrznych napędu. Wykonano korektę jego położenia oraz przeprowadzono test funkcjonalny, który potwierdził prawidłową pracę wszystkich podzespołów po naprawie.
Podczas testów potwierdzono występowanie przeskoków tekstu na wydrukach. Przeprowadzono kontrolę mechanizmu prowadzenia papieru i wykryto zużycie rolki przesuwającej, co powodowało nieregularne podawanie arkuszy. Zużytą część wymieniono, a następnie wykonano próbny wydruk. Problem z przesunięciami został całkowicie wyeliminowany.
Zgłoszono problem z bladym wydrukiem pomimo założenia nowego tonera. Podczas diagnozy stwierdzono zużycie zespołu bębna, co skutkowało nieprawidłowym nanoszeniem obrazu na papier. Wymieniono bęben na nowy i wykonano próbny wydruk. Jakość druku została przywrócona do właściwego poziomu.