Zamów lub zapytaj o usługę już teraz!
Zadzwoń jutro 7.00-21.00 732 080 502
W Łańcucie możesz u nas zamówić następujące usługi

Nasze serwisy RTV w Łańcucie

Naprawa RTV Waldemar Gargała
5.0 (4)
Zweryfikowana firma
Obsługiwany obszar: Łańcut i okolice
Darmowy dojazd Darmowa diagnoza
Opinia
ocena: 5
Plusem dla firmy jest komunikacja i elastyczność. Można dokonać różnych ustaleń i w efekcie poczuć się zadowolonym z obsługi. Polecam, jeśli chodzi o naprawę kin domowych i tego typu sprzętów.
Mateusz 26.10.2021
Serwis będzie dostępny od dnia 22.06.2025.
Zapraszamy wtedy do złożenia zapytania.
Zadzwoń jutro 7.00-21.00 732 080 502
Dzwoniąc pod podany numer lub kontaktując się przez formularz,
użytkownik akceptuje Regulamin i Politykę Prywatności serwisu Naprawek.pl
Wybrane realizacje serwisu RTV w Łańcucie
Przeprowadzono ekspertyzę w celu zidentyfikowania uszkodzeń w telewizorze oraz oszacowano koszt ewentualnej naprawy. Ekspertyza obejmowała dokładne sprawdzenie wszystkich komponentów urządzenia, aby określić źródło problemów i możliwości ich usunięcia. Po zakończeniu analizy przygotowano szczegółowy raport zawierający diagnozę awarii oraz orientacyjne koszty związane z jej naprawą. Klient zdecydował się na wykonanie niezbędnych napraw. Usługa została wykonana, a klient znów cieszy się w pełni sprawnym sprzętem.
Zrealizowano zlecenie dotyczące telewizora Sony 4K o przekątnej 65 cali, który od miesiąca wykazywał problemy z wydajnością, w tym częste zawieszanie się. Przeprowadzono diagnostykę systemu operacyjnego oraz zaktualizowano oprogramowanie do najnowszej wersji. Upewniono się, że wszystkie aplikacje działają poprawnie, a urządzenie odzyskało pierwotną płynność działania. Klient został poinformowany o poprawnym funkcjonowaniu sprzętu po wykonanej naprawie.
Wykonano naprawę telewizora z serii smart TV, który samoczynnie się uruchamiał. Po wycofaniu podejrzeń dotyczących ustawień fabrycznych, zidentyfikowano problem w kondensatorze oraz płycie głównej. Przeprowadzono wymianę uszkodzonych elementów, co skutecznie wyeliminowało usterkę. Klient potwierdził prawidłowe działanie urządzenia po zakończeniu prac serwisowych.