Zamów lub zapytaj o usługę już teraz!
Zadzwoń jutro 7.00-21.00 732 080 502

Naprawa RTV w Czechowicach-Dziedzicach

Czechowice-Dziedzice - dzielnice, w których możesz zamówić serwis RTV

  1. Barbara
  2. Centrum
  3. Czechowice Górne
  4. Dziedzice
  5. Lesisko
  6. Południe
  7. Północ
  8. Renardowice
  9. Tomaszówka
W Czechowicach-Dziedzicach możesz u nas zamówić następujące usługi

Nasze serwisy RTV w Czechowicach-Dziedzicach

Jestem dostępny
Zamów usługę u mnie
Serwis Urządzeń RTV Bozon Electronics Bogdan Strączek
4.6 (7)
Zweryfikowana firma
Obsługiwany obszar: Czechowice-Dziedzice i okolice
Opinia
ocena: 5
Tego elektryka wezwałem do wymiany oświetlenia w moim sklepie. Pan przedstawił telefonicznie plan działania i termin realizacji. Na miejsce przybył punktualnie, a usługę wykonał zgodnie z harmonogramem. Choć cena za wykonanie usługi mogła być nieco niższa, to i tak jestem z niej zadowolony. Polecam!
Gustaw C. 09.03.2021
Zamów lub zapytaj
o usługę teraz!
Zadzwoń jutro 7.00-21.00 732 080 502
Dzwoniąc pod podany numer lub kontaktując się przez formularz,
użytkownik akceptuje Regulamin i Politykę Prywatności serwisu Naprawek.pl
Wybrane realizacje serwisu RTV w Czechowicach-Dziedzicach
Wykonano zlecenie dotyczące wymiany matrycy w telewizorze. Dokonano montażu nowej matrycy, co przywróciło pełną funkcjonalność urządzenia. Prace przebiegły zgodnie z planem i zostały zakończone pomyślnie. Koszt usługi został ustalony oraz zaakceptowany przez klienta przed rozpoczęciem prac. Po zakończeniu wymiany telewizor został przetestowany i oddany do użytku, spełniając wszystkie oczekiwania dotyczące jakości obrazu.
Po kilku minutach pracy odtwarzacz DVD wyłączał się samoczynnie. W trakcie diagnozy stwierdzono nadmierne nagrzewanie się elementów wewnętrznych. Wyczyszczono układ chłodzenia oraz wymieniono pastę termoprzewodzącą. Przeprowadzono testy pod obciążeniem, które potwierdziły stabilne działanie urządzenia bez dalszych objawów przegrzewania.
Zrealizowano zlecenie dotyczące problemu z telewizorem, który nie reagował na pilota. Po wymianie baterii w pilocie sytuacja nie uległa poprawie. Po wyłączeniu i ponownym włączeniu urządzenia do zasilania, na ekranie pojawiał się jedynie logo producenta oraz granatowy ekran. Diagnoza wykazała, że problemem była wewnętrzna usterka systemowa. Dokonano naprawy, co przywróciło pełną funkcjonalność telewizora. Klient został poinformowany o działaniach oraz przekazano informacje dotyczące zapobiegania podobnym problemom w przyszłości.