Zamów lub zapytaj o usługę już teraz!
Zadzwoń jutro 7.00-21.00 732 080 502
W Łańcucie możesz u nas zamówić następujące usługi

Nasze serwisy komputerowe w Łańcucie

Jestem dostępny
Zamów usługę u mnie
Usługi Naprawy Komputerów FASTCOMP
5.0 (1)
Zweryfikowana firma
Obsługiwany obszar: Łańcut i okolice
Darmowa diagnoza Płatność kartą Ceny od 100 zł Diagnoza od 60 zł
Opinia z Internetu
ocena: 5
Uratowali mój sprzęt - najpierw laptopa, a teraz głośniki. Szczerze polecam. Usterki, które w innych salonach uznano za mało prawdopodobne do naprawienia (albo: wie Pani, naprawa będzie droższa niż nowe) tu zostały sprawnie, niedrogo i fachowo naprawione. Do tego przemiła obsługa :)
Karolina 25.03.2024 Żródło opinii: Serwis Oferteo.pl
Zamów lub zapytaj
o usługę teraz!
Zadzwoń jutro 7.00-21.00 732 080 502
Dzwoniąc pod podany numer lub kontaktując się przez formularz,
użytkownik akceptuje Regulamin i Politykę Prywatności serwisu Naprawek.pl
Wybrane realizacje serwisu komputerowego w Łańcucie
Zgłoszono problem z laptopem, który po świeżej instalacji systemu utknął w pętli automatycznej naprawy. Przeprowadzono diagnostykę sprzętową i wykluczono uszkodzenia podzespołów. Zidentyfikowano błędną konfigurację nośnika systemowego. Po korekcie ustawień oraz reinstalacji systemu operacyjnego laptop uruchomił się prawidłowo.
Po przeprowadzeniu dokładnej diagnostyki ustalono, że laptop po upadku przestał reagować na włącznik z powodu uszkodzenia płyty głównej. Podjęto decyzję o wymianie uszkodzonego komponentu. Po zakończeniu naprawy urządzenie zostało przetestowane i przywrócone do pełnej sprawności. Klient został poinformowany o wykonanej usłudze i odebrał w pełni działający sprzęt.
Rozwiązano problem z pętlą automatycznej naprawy w systemie Windows 11. Przeprowadzono proces resetowania systemu z zachowaniem danych, jednak błąd nadal się pojawiał. Wdrożono zaawansowane techniki naprawcze, które obejmowały m.in. naprawę plików rozruchowych oraz przywrócenie integralności systemu. Po zakończonych działaniach system uruchomił się poprawnie bez dalszych komplikacji. Klient ponownie uzyskał pełny dostęp do swoich plików i oprogramowania.